T R A B A N T
TYP MOTORU   HP
ROK VÝROBY
TYP KARBURÁTORU
ŠROUB BOH. SMĚSI
HLADINA
mm
POMĚR SMĚSI HLAVA záv. / komp. ULOŽ. PÍST. ČEPU PŘEDSTIH - STUP. / mm
1v       2v
PŘ. NA VOLN. ST. / mm
1v - 2v
P60 / 61   23
1962 - 1968
28HB2-3; 4; 5; 6
směs 1 - 1,5 ot.
13 + 1 1 : 33,3 M18   M14 pouzdro 23 - 25 23 - 25 2 - 5
7,5 4,00 ± 0,4 4,00 ± 0,4 0,02 - 0,2
P63 / 64   26
1968 - 1974
28HB2-7
směs 2,5 - 3,5 ot, od r. 71 s k. maticí
11,5 + 0,5 1 : 33,3 M14 pouzdro 23 - 25 23 - 25 2 - 5
n. plovák 13,6 7,5 4,00 ± 0,4 4,00 ± 0,4 0,02 - 0,2
P 65 / 66
1974 - 1977
28HB2-8
směs   mat.
11,5 + 0,5 1 : 50 M14 jehly 23 - 25 23 - 25 2 - 5
13,6 7,5 4,00 ± 0,4 4,00 ± 0,4 0,02 - 0,2
1977 - 1981 28HB2-9
směs
11,5 + 0,5 1 : 50 M14 jehly 23 - 25 23 - 25 2 - 5
13,6 7,5 4,00 ± 0,4 4,00 ± 0,4 0,02 - 0,2
1981 - 1984 28HB3-1
vzduch
11,5 + 0,5 1 : 50 M14 jehly 23 - 25 23 - 25 2 - 5
13,6 7,5 4,00 ± 0,4 4,00 ± 0,4 0,02 - 0,2
1984 28HB4-1
vzduch
11,5 + 0,5 1 : 50 M14 jehly 23 - 25 20 - 22 2 - 5
13,6 7,5 4,00 ± 0,4 3,00 ± 0,4 0,02 - 0,2
1985 28H1-1
1 - směs max. 2 ot.
2 - volnoběh
17,6 1 : 50 M14 jehly 22 - 24 18 - 20 2 - 5
7,8 3,50 ± 0,4 2,50 ± 0,4 0,02 - 0,2
1985
zap. EBZA
28H1-1 17,6 1 : 50 M14 jehly 20 - 22 20 - 22 20 - 22
7,8 3,00 ± 0,3 3,00 ± 0,3 3,00 ± 0,3