|
|
Fotogalerie - Vozy našich čtenářů 2
Zasílám Vám na ukázku pár fotografií "našeho vozu", vím že to není nic zvláštního (kéž by bylo o všechny trábíky pečováno s takovou láskou - pozn. redakce), nikdy jsem se do velkých úprav nepouštěl. Za pozornost snad stojí jen to, že auto je z roku 1965, byl to jeden z prvních T- 601 na Litomyšlsku a i když na první pohled nevypadá (prodělal několik havárií) , podvozek, karoserie a interiér je původním stavu.
Pavel BENEŠ, Litomyšl
Můj trabant byl vyroben v roce 1989/12 a přivezen do ČR v roce 1992. V roce 2000 byl následovně upraven: snížen vepředu o 80mm, obut do pneupatik Michelin 185*60*13 na hliníkových discích ATS 6", dále byly namontovány prahy ze Škoda 120 (řádně upravené). Vozidlo dosatalo sportovní zrcátka, plastový spojler pod nárazník, imitace výdechu na kapotě, průhlednou mřížku a mračítka světel. Zadní skla dostala tmavě černou fólii, zadní boční okénka jsou vyklápěcí. Výfukové potrubí je upraveno a opatřeno nerezovou koncovkou. Barva vozu je modrobílá (ne tak hezká jako na fotkách). V interiéru byly provedeny drobné změny - např. sedačky z VW Polo, tříramenný volant.
V současné době je trabant na prodej za částu 20.000,-Kč - pouze však pro vážného zájemce, nejlépe trabantistu. Jezdí super. Bližší info na tel 0604 / 561 818, okr. Most.
Marcela GAUBEOVÁ
Muj vuz je Trabant 601s z roku 1970 a ma zajimavou historii. Podedil jsem ho po dedovi. Hned jsem se dal do generalky svepomoci. Prvni co bylo, tak jsem vyvaril tri male prorezle dirky v podbehach, kompletne natrel spodek vozu tlumexem. Trabant jiz stary pres 31 let ma podlahu jak novou. Trochu z toho tuningu jsem si taky neodpustil a tak jsem brzdové bubny a trubicky natrel na cerveno. Nastrikal vnitrek vozu a vypral či vyčistil vnitrni vybaveni. Trabik to je jeste ten z prvnich typu. A da se ric, ze je temer v puvodnim stavu s originalnimi dily. Pridal jsem do neho akorad paleto pod palubku, prave zrcatko a mlhovku.
Dneska mam Trabika jiz 3 rok a pokazde me dovezl domu.
Jeste takovou pikantnost ze zivota vozu. Takova rarita. Kdyz jsem s nim byl na technicke, tak komisar rikal: "Tak pojedte s tim slovenskym Trabantem". Ja myslel, ze to rika nekomu jinemu. A tehdy jsem se dozvedel o tom,
ze muj Trabi pochazi z Galanty na Slovensku (prvni majitel, pak zrejme dedictvi, protoze to bylo napsane zrejme na manzelku - takze uz druhy majitel), dale se trabik stehoval
do Kosic. To nebylo vse. Dalsim majitelem byl nejaky brnak a odtud jiz putoval do
Opocna. Nejaky peclivy pan, pak jeho syn, taky z Opocna a od neho to koupil deda (Domasin u Dobrusky, kde je do dnes). No a retezec uzaviram ja. Chlapek na STK si delal srandu, abych to pry prodal do Ase, aby se Trabik dostal pres celou byvalou republiku. Prijemne jsem si s tim panem popovidal. Technicky stav byl perfektni a tak nemel duvodu se nastvat.
Tak to byla strastiplna cesta meho Trabiho ke me.
S pozdravem Petr HOLECEK.
Tak tady je můj Dráček, je to moje první auto a tak jsem na něj
patřičně hrdý. Malý popis asi nikomu neuškodí (doufám): z obrázku je
patrné, že se jedná o hezkýho veterána značky Trabant 601 řady STAR
TREK. Dráček je starý (podle mě mladý) 28 let. Spolu jsme už přes 1.5
roku a dost jsme si na sebe zvykly. Na rovince se z Dráčka dá
vytáhnout 100 km/h, ale je nutné zvýšit hlasitost rádia - motor se
výrazně hlásí o slovo. Na fotkách je vidět nestandardí výzdoba
interiéru - na pravé strabě vozu jsou: had, prase a kráva. Na levé
straně jsou: mýval, slon a myš - jsou stydliví a tak se nenechali
vyfotit ze předu. Dráčka vede Tweety, který bedlivě sleduje cestu
před vozem. Lak na vozidle je také dost nestandardní - jsou zde
patrné motivy Star Treku, obličej na Dráčkovi jen zdůrazňuje jeho
osobnost dravého vozu, plameny na přední části dokazují, že se jedná
o Dráčka. Trabanta jsem si oblíbil natolik, že bych jej nevyměnil za
jiný vůz - věřím, že vozidlu Trabant zůstanu navždy věrný.
Vladimír LÁŽNOVSKÝ
Čau lidi,
protože jsem viděl na vašich stránkách fotky trabiků od čtenářů,
rozhodl jsem se, že vám pošlu fotky toho mýho. Všechno to začalo
před rokem, kdy jsem se díval na netu na fotky Trabiků pick-upů.
Hned jsem chtěl mít něco podobnýho doma. Celý léto jsem makal,
až jsem dostal z Trabantu 601S Trabiho pick up. Časem ještě možná
pošlu fotky umytého ryntoše. Teď byl zrovna trochu od bahna.
S pozdravem PETR S.
Zdravím!
Rád bych kdyby se můj trabi dostal na vaše stránky, tvrdí se o něm, že patří ke špičce u nás. Já osobně se k tomu vyjadřovat nebudu. Je to poměrně nováček na srazech, teď v Butově to byl teprve druhý sraz. S pozdravem,
Jiří PILÍK, TK Ústí n. L.
Ahoj, já jsem Petr Kropáček a tohle jsou mí Trabantíci. Já jsem z Prahy, ale obě auta jsou na chalupě, u Čáslavi. Ten bílý je z roku 1973 a má najeto 8000 km. Až na drobné kosmetické vady je v perfektním a původním stavu a uchovávám ho do budoucna jako veterána.
Ten žlutý kabriolet je dost pochybného původu, mnohokrát bouraný a notně ojetý. Proto jsem ho dostal od taťky, když mi bylo dvanáct let (v roce 1996). Přestavba trvala prakticky přes zimu 1996/97, ale to byl jen základ a stejně na autě pracuji od té doby vlastně nepřetržitě. Tyto fotky nejsou aktuální, jsou z jara, kdy byl Trabik ještě určen na jízdy po polních cestách. Do července 2002 jsem dělal kompletní repasi obou náprav a brzd a obul jsem letní pneumatiky 165/70 R13. Na vnějším vzhledu se menší kola dost podepsala. Dále jsem sundal mřížky z přídavných dálkovek, přední blinkry vyměnil za ty s čirými krycími skly a provedl další změny v souladu s módními trendy. V nejbližší době se chystám vylepšit interiér a elektroinstalaci vedoucí do zadních světel. Až budu mít aktuální fotky, určitě je pošlu, protože v poslední době tenhle můj miláček roste do krásy. Jestli mě chcete kontaktovat, zkuste kropacekp@quick.cz.
Tak zatím...
Petr Kropáček
Zdravím!
Konečně posílám fotky svého trabioletu, co jsem slíbil. Pocházejí z léta
2003. Stále usilovně pracuji a zdokonaluji. Tak jenom abyste viděli, že
nezahálím a že jsem stále trabantistou. Bílý Trabik je beze změn. Tak
nashle.
Petr Kropáček
Zdravím.
Jmenuji se Jaromír Elbel, pocházím a bydlím v Lounech. Nejsem sice v žádném Trabant - klubu (mým koníčkem je vojenská historie) nicméně vlastním Trabanta 601. V naší rodině je toto auto pojmem neboť už můj děd vlastnil Trabanta 600 (ach, když si vzpomenu, jak dlouho karosérie rezivěla na dvoře !!), potom koupili karosérii typu 601 a "střeva" do ní přehodili. Po nějaké době zakoupil trabanta i můj otec a já s ním jezdím dodnes. Ano bohužel Trabantík je odsouzen k tomu aby stál před domem, protože garáž zabírá felicie. Na tento automobil nedám dopustit !! Mnohokrát jsem se setkal s lidmi, kteří tvrdili, jak Trabanty znečišťují ovzduší, smrdí atd., ale v Trabantu v životě neseděli, natož, aby se v něm vezli !! Četl jsem na Vašich stránkách výňatky z novin, takové ty hysterické články o znečišťování ovzduší atd. - při dnešním nárůstu automobilismu to těch "pár" trabantistů nevytrhne. A nesouhlasím ani s tím článkem z ABC, že Trabant je auto, které nelze brát vážně - jak se vyjádřil můj strýc (dlouholetý majitel Wartburga): "Ať někdo zkusí navrhnout takovéhle jednoduché a levné a spolehlivé auto". Navíc si pamatuji doby, že turisté z NDR s tímto autem brázdili evropou s ohromným obytným přívěsem, nebo stanem na střeše. Můj děd se 600 zbrázdil celý Balkán a vyprávěl příhodu, kdy s nimi chtěli Trabanta vyměnit nějací západní cizinci.
Trabantům zdar !!
Jaromír Elbel
Dobrý den,
pro zajímavost Vám posílám foto mého vozu.
Jan Šula
|
Úvodní stránka |
Historie TK |
Setkání Lbc '99 |
Setkání TKů |
Zpravodaj |
Adresář TKů |
A.I.C.E. |
Opravny |
Technický rádce |
Vývoj trabanta |
Z tisku |
Fotogalerie |
Vtipy |
Odkazy na WWW |
Autor |
|
|